6 клас


       НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА 

6-А,6-Б клас

10.06.2022 рік
Діти!Сьогодні ви перевірите свої знання з  фонетики,зігравши в онлайн-гру "Пригоди літер"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5776863



6-А,6-Б клас
09.06.2022 рік
Шановні учні та учениці! Пропоную Вам взяти участь у веб-квесті "Рідна мова"

https://docs.google.com/presentation/d/13y7g15ZgjkziTuH7DW7mFNnNIJnO_z8J/edit?usp=sharing&ouid=104930582676850607093&rtpof=true&sd=true


6-Б клас
08.06.2022 рік


Любі діти! Пропоную сьогодні провести онлайн-флешмоб "Нас єднає мова"
Завдання:

1.Підготуйте малюнок в українському стилі.
2.На малюнку продовжіть речення: "Мова-це..."
Наприкінці тижня  ваші малюнки виставлю на Блозі.

 Роботу надішліть мені на пошту


6-Б клас

07.06.2022 рік

Доброго ранку,діти!Запрошую вас сьогодні о 11.00 на онлайн-консультацію з української мови

https://meet.google.com/ahu-qmea-pvb



6-А клас
07.06.2022 рік


Любі діти! Пропоную сьогодні провести онлайн-флешмоб "Нас єднає мова"
Завдання:

1.Підготуйте малюнок в українському стилі.
2.На малюнку продовжіть речення: "Мова-це..."
Наприкінці тижня  ваші малюнки виставлю на Блозі.

Вашу роботу надішліть мені на пошту




6-А,6-Б класи
06.06.2022 рік


Шановні учні та учениці! Сьогодні перевірте свої знання з української мови зігравши у гру-квест
Спробуйте "пробігти"
 по всім країнам за 20хв.

Країна «Лексикологія»

Завдання:

До слова веселка доберіть спочатку близькі за значенням слова, а потім порівняння.

Веселка – … 

Веселка, ніби …

Країна «Фразеологія»

Завдання:

Знайди фразеологізми

Бити м'яч

полатати костюм

брати картоплю

годувати курей

 клеїти камеру

шовком шитий

легкий туман

 смачний горіх

 іти швидко

бити байдики

полатати боки

брати бика за роги

Країна «Граматика»

Завдання:

 «Допиши віршик»
Вночі їй завжди півник сниться.
Вона не курка, а...

Країна «Морфологія»

Завдання:

Розгадай ребуси


РОБОТУ НАДІШЛІТЬ МЕНІ НА ПОШТУ



6-Б клас
03.06.2022 рік

ДІТИ! Сьогодні пропоную провести квіз "Як добре ви знаєте українську мову"

КВІЗ-це швидкий тест-опитування для перевірки знань.

1. Державна мова України?
2. Слова з протилежним значенням.

3.  Найменша одиниця мови?
4.
Сьомий відмінок нашої мови.
5. Знак у кінці питального речення.  
6. Остання частина слова.  
7. Перша буква у власній назві.  
8. Наука про звуки мови.  

9.
Чим починається діалог?
10. Головні члени речення.  
11. Частина слова перед коренем.
12. Словниковий склад мови.
13. Знак у слові В’ячеслав.

14.
Слова спільного кореня.
15.
Другорядні члени речення
16. Список літер установленого порядку.
17. Речення з двома і більше граматичними основами
.
18. Розділ науки про правопис.
19. Стиль художньої літератури.
20. Речення з однією граматичною основою.
Я впевнена,що ви впоралися зі швидким тестом! Молодці!
Надішліть відповіді мені на пошту


6-А клас

03.06.2022 рік

Дорогі діти! Пропоную сьогодні провести мовний квест «Лабіринти мови». Бажаю Вам успіху!
Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

Перше завдання «Народ скаже, як зав'яже»

Спробуйте закінчити  прислівя
Праця годує …

 Хто не робить..

 Куй залізо...

 Що посієш...

 Зробив діло...

 Життя прожити 

                    Друге завдання «Грамотії»

Розставити  прізвища в алфавітному порядку

Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець.

Ключ.У кожному слові підкресліть другу від початку букву. І з цих букв прочитаєте речення. 

                   Третє завдання «Жартівливе»
      
       Дайте швидко відповідь

      1.Якою косою не можна кости ?

2.Що стоїть посеред Києва?

3.У небі одна, а в баби дві?

4.Чим закінчується вечір і починається ранок?

5.Назвіть місто великих хижаків.

6.Яке слово об'єднує 33 букви?

7.Які сто приголосних звуків можуть зупинити рух автомобілів?

8.Як із буряка зробити великий дощ?  

                     Четверте завдання «Розумне перо»
Розставити розділові знаки там, де потрібно
1. Я маю багато ідеальних якостей щедрість шляхетність і доброту.
2.
 В парку росли такі дерева липи клени дуби берези.
3.
 Кожен кущик горбок долина стежечка все це йому знайоме.
4. Люблю тебе моя ти пісне тобі я дякую за все.
5. Кажуть мудрість приходить з роками.

        Пяте завдання «А що, можна й так сказати?»

До кожного малюнка підібрати фразеологізм і пояснити його значення

А)  


Б)   



Я впевнена,що ви впоралися  із завданнями! Молодці!

Надішліть відповіді мені на пошту




6-А клас

02.06.2022 рік

Учні та учениці!

Мова одне з багатьох див, створених людьми. Вона віддзеркалює душу народу, його історію. І прикро буває за тих людей, що живуть в Україні, а мови не знають, такі люди обмежені, хоч самі, на жаль, іноді цього не усвідомлюють. Але ми не з таких людей! Свої знання рідної мови ми перевіримо і збагатимо, граючи у мовознавчу онлайн-вікторину "Ми знаємо українську мову".

Перейдіть на сторінку вікторини
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9200463



6-Б клас
02.06.2022 рік

 ДІТИ!  Пропоную вам сьогодні взяти участь в онлайн-вікторині «Слово до слова – зложиться мова»

Першим до вас прийшло  слово... З колисковою материнською піснею, тихою казкою, доброю ласкою. «Мама, тато, ба­ба, льоля, киця», — лепетали ви.  Які дивні перші двоскладові слова! А потім знання зі словесності поширювалисяЗа день ви пізнавали  десятки нових слів, звучних та красивих: сонечко, квітка, вода, трава... Світ — мов казка. І пізнаєте  ви його за допомогою слова... 

Перейдіть на сторінку вікторини

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3768870



6-Б клас

01.06.2022 рік

Доброго ранку,шановні учні та учениці! Запрошую Вас сьогодні о 12.00 на онлайн-дискусію " Українська мова у світі"

https://meet.google.com/jph-zpyq-hqn


6-Б клас

31.05.2022 рік

Дорогі діти! Пропоную сьогодні провести мовний квест «Лабіринти мови». Бажаю Вам успіху!
Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

Перше завдання «Народ скаже, як зав'яже»

Спробуйте закінчити  прислівя
Праця годує …

 Хто не робить..

 Куй залізо...

 Що посієш...

 Зробив діло...

 Життя прожити

                    Друге завдання «Грамотії»

Розставити  прізвища в алфавітному порядку

Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець.

Ключ.У кожному слові підкресліть другу від початку букву. І з цих букв прочитаєте речення. 

                   Третє завдання «Жартівливе»
      
       Дайте швидко відповідь

      1.Якою косою не можна кости ?

2.Що стоїть посеред Києва?

3.У небі одна, а в баби дві?

4.Чим закінчується вечір і починається ранок?

5.Назвіть місто великих хижаків.

6.Яке слово об'єднує 33 букви?

7.Які сто приголосних звуків можуть зупинити рух автомобілів?

8.Як із буряка зробити великий дощ?  

                     Четверте завдання «Розумне перо»
Розставити розділові знаки там, де потрібно
1. Я маю багато ідеальних якостей щедрість шляхетність і доброту.
2.
 В парку росли такі дерева липи клени дуби берези.
3.
 Кожен кущик горбок долина стежечка все це йому знайоме.
4. Люблю тебе моя ти пісне тобі я дякую за все.
5. Кажуть мудрість приходить з роками.

        Пяте завдання «А що, можна й так сказати?»

До кожного малюнка підібрати фразеологізм і пояснити його значення

          а)



           б) 

Я впевнена,що ви впоралися  із завданнями! Молодці!

Надішліть відповіді мені на пошту



6-А клас

31.05.2022 рік
 
ЛЮБІ МОЇ ДІТИ!  Пропоную вам сьогодні взяти участь в онлайн-вікторині «Слово до слова – зложиться мова»

Першим до вас прийшло  слово... З колисковою материнською піснею, тихою казкою, доброю ласкою. «Мама, тато, ба­ба, льоля, киця», — лепетали ви.  Які дивні перші двоскладові слова! А потім знання зі словесності поширювалися. За день ви пізнавали  десятки нових слів, звучних та красивих: сонечко, квітка, вода, трава... Світ — мов казка. І пізнаєте  ви його за допомогою слова... 

Перейдіть на сторінку вікторини

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7632379




30.05.2022 рік

Доброго ранку,любі діти! Запрошую вас сьогодні о 11.00  на онлайн-бесіду з української мови,  під час якої проведемо квіз «Як добре ви знаєте українську мову»

https://meet.google.com/keo-hfgh-gbc








ПОСИЛАННЯ НА ПІДРУЧНИК (УКРАЇНСЬКА МОВА)

ПОСИЛАННЯ НА ПІДРУЧНИК ( УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА)

6-А клас

27.05.2022 рік(п’ятниця)

Українська література

6-Б клас

26.05.2022 рік (четвер)

Українська література

ЛЮБІ ДІТИ!

Сьогодні у нас останній урок у цьому навчальному році,пропоную його провести у формі фотоквесту

ДОМАШНЄ ЗАВДАНННЯ



25.05. 2022 рік(середа)

Українська мова

Шановні учні та учениці! Мета нашого сьогоднішнього уроку- повторити та закріпити знання,отриманні впродовж року.

ТЕМА УРОКУ: « Узагальнення вивченого за рік»
Протягом року ми вивчили з вами багато частин мови,пропоную зараз перевірити свої знання розгадавши онлайн-ребуси «Частини мови»

 https://learning.ua/mova/shostyi-klas/rozhaduiemo-rebusy-1

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ



24.05.2022 рік (вівторок)

Українська мова
Діти!Сьогодні на уроці ми узагальнимо вивчене з теми «Займенник»

1.Подивіться відео,виконайте завдання з відео

https://www.youtube.com/watch?v=QvKvlswI4UQ
 2.Робота з підручником

-пригадай правило (П.58-59);

-виконай усно вправу 497
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Пройдіть онлайн-тест

Код доступу 8043737

 використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 26.05.

 

6-Б клас

24.05.2022 рік (вівторок)

Українська література

6-А клас

26.05.2022 рік (четвер)

Українська література

Любі діти! Тема нашого уроку : « Повторення та узагальнення вивченого за рік»
1.Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)

2.Подивіться відео,пригадайте художні засоби,випишіть приклади художніх засобів у поезіях

https://www.youtube.com/watch?v=kiVRoTUA_Zc

3.Робота з підручником
- опрацюйте пам’ятки стор. 236

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Пройдіть онлайн-тест

Код доступу 6220400

 використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 27.05.


23.05.2022 рік(понеділок)
Українська мова
ДІТИ!
Сьогодні ми продовжуємо з вами повторювати тему  «Прикметник».

    1.Робота в зошиті(число,класна робота)
2.Подивіться відео,пригадайте правило,
зіграйте  в ігру

https://www.youtube.com/watch?v=tkQNEosanCM

 ,, Так-ні“ 

·  Прикметник  означає дію або стан предмета?  

·  Прикметник відповідає на питання який? Чий?

·  Прикметник в реченні найчастіше виступає додатком?

·  Прикметник має 3 розряди?

·  Ступені порівняння прикметників мають 3 форми?

·  Прикметник змінюється за родами і числами?

·        Прикметник недопечений  пишеться окремо? 
До твердої групи належать прикметники з основою на твердий приголосний
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)Знати правило
2)Виконати завдання для самоперевірки стор.189-199.
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 25.05.


6-А клас
20.05.2022 рік(п’ятниця)
Українська література
6-Б клас
19.05.2022 рік(четвер)
Українська література

ДІТИ!
Тема нашого уроку «Повторення та узагальнення вивченого за семестр».Сьогодні ми повторимо вивчене про календарно-обрядові пісні.

1. Робота з підручником
- прочитайте стор.10-11;

-дайте відповідь на питання стор. 12.
2. Опрацюйте схему

3.Пригадайте художні засоби притаманні календарно-обрядовим пісням

Паралелізм -стилістичний прийом паралельного зображення в художній літературі (особливо в поезії) явищ природи і людського життя через їх зіставлення.

Контраст -різко окреслена протилежність у чомусь: рисах характеру, властивостях предметів чи явищ. 
Епітет – один із художніх засобів, які найпростіше за все визначити у художніх текстах. Це образне означення. Це означає, що таке слово додає образну, емоційну характеристику особи, явища, предмета. Пам’ятайте, що означення завжди відповідає на питання “який?”, а отже, епітет у нас завжди виражається прикметником.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Прочитайте стор.13,15,23,38.

2.Пройдіть онлайн-тест

 Код доступу 9033612

використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО  22.05.


18.05.2022 рік (середа)

Українська мова

ЛЮБІ ДІТИ! Сьогодні на уроці ми узагальнимо вивчене з теми «Прикметник».
1.Робота з підручником
- опрацюйте теоретичний матеріал стор.146;

- повторіть правило (П.44-53);
-  робота над схемою стор. 150,155;

- виконайте усно вправи 377, 407
2. Подивіться відео,пригадайте правило,дайте відповідь на запитання

https://www.youtube.com/watch?v=TWbzJR9jZgc
1. Які  граматичні ознаки має прикметник?
2.Які  групи прикметників ви знаєте?

3.Прикметник, вжитий у словосполученні материнська пісня відноситься до якої групи прикметників ?

4.Які прикметники за значенням не мають ступенів порівняння?

5.На які питання відповідає прикметники?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)    Повторити правило.

2)    Пройдіть тест

Код доступу 1367030
 використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 21.05.



17.05.2022 рік (вівторок)

Українська мова
Шановні учні та учениці! Сьогодні продовжемо узагальнювати вивчене про іменник як частину мови.
Тема уроку: «Узагальнення й систематизація знань,умінь і навичок  із теми «Іменник»
1. Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)

2. Пригадайте вивчене про іменник як частину мови,виконайте усно завдання з відео

https://www.youtube.com/watch?v=pvCU2oTjs9U
3. Робота з підручником
- прочитайте П.28-31;
- виконайте вправу 220
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1)Знати правило
2)Написати есе,підкреслити іменник .

Придумай новий олімпійський вид спорту,у якому ти б отримав  медаль. Що б це був за спорт. (8-10 речень)

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 19.05.


6-Б клас

17.05.2022 рік (вівторок)
Українська література
6-А клас
19.05.2022 рік (четвер)
Українська література

Діти! Сьогодні у нас урок-повторення з теми « Гумористичні твори»
ТЕМА УРОКУ : « Повторення з теми «Гумористичні твори»
1. Перевір себе!(продовж речення)
*Гумор – це відображення…
*Сатира – це…

*Байка – це невеликий…
*Алегорія – це зображення…

*Усмішка – це…

*Гумореска-це…

*Інверсія-це…

2. Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)

3. Робота з підручником

Виконай тестові завдання (стор.234-235)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Продовж  речення (стор. 235)
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 20.05.


16.05.2022 рік (понеділок)

Українська мова
Вітаю!Діти, мета наших наступних  уроків повторити та закріпити знання,отримані впродовж ІІ семестру. Сьогодні на уроці ми узагальнимо  вивчене з теми « Іменник».

1.Робота з підручником
- опрацювати теоретичний матеріал стор.88;

- пригадати правило (П.27);

- дайте відповідь на запитання стор.90;

- робота над схемою стор.91;

- виконайте усно вправу 213.

2. Подивіться відео,виконайте усно завдання для самостійного опрацювання
https://www.youtube.com/watch?v=cssP3E3Yf4M

3. Пройдіть тест з теми «Іменник»

Код доступу 6126688
використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Знати правило(П.27,28); попрацюйте з таблицею стор.94.
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 18.05.

6-А клас

13.05.2022 рік (п’ятниця)
Українська література

6-Б клас
12.05. 2022рік (четвер)
Українська література

Любі діти!
Сьогодні ви напишете  контрольну роботу з теми «Гумористичні твори». Бажаю успіхів!!!
1. Повторіть біографію Леоніда Глібова,Степана Руданського,Павла Глазового.
2. Повторіть літературні поняття (байка, гумореска, співомовка, алегорія)
3. Пригадайте гумористичні твори Глібова, Руданського, Глазового.
4. Робота в зошиті

Дванадцяте травня
Контрольна робота №6 з теми «Гумористичні твори» (різнорівневі завдання)

Початковий рівень

1. Автором байок «Щука». «Муха і Бджола». «Жаба й Віл» є

А С. Руданський             Б Л. Глібов

В П. Глазовий                 Г І. Жиленко

2. Коли «Муха-ледащиця майнула у садок». («Муха і Бджола»?

А восени                        Б навесні

В улітку                         Г взимку

3. С. Руданський є автором творів

А «Еволюція». «Найважча роль»;

Б «Свиня свинею». «Гуменний»;

В «Щука». «Муха і Бджола»;

Г «Заморські гості». «Похвала».

Середній рівень

4. Короткий гумористичний твір, побудований на основі народного анекдоту, казки, приказки, у якому описано певний комічний випадок, — це

А гумореска                        Б співомовка

В потішка                            Г усмішка

5. Хто з письменників навчався в Криворізькому педагогічному інституті ?

А Руданський                     Б Вороніна

В Глазовий                         Г Глібов

6. З якої країни («Заморські гості» «на Вкраїну прилетіли гості»

А з Аргентини                     Б з Канади

В з Англії                            Г з Америки

Достатній рівень

7. Дайте визначення поняття «байка». Доведіть, що твір «Жаба і Віл» є байкою.

Високий рівень

8. Розкрийте своє розуміння вислову Сміх — найкращий лікар (7-8 речень).

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дайте усну відповідь на запитання (стор.234)
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 15.05.

11.05.2022 рік (середа)

Українська мова

ЛЮБІ ДІТИ! Сьогодні у нас семестрова контрольна робота. Бажаю успіхів!

Тема уроку : « Контрольна робота № 9»
1. Робота з підручником
- повторіть правила стор.29,40,55-56,68-70,72-74.
2. Робота в зошиті
Одинадцяте травня
Контрольна робота №9 з теми «Повторення й  узагальнення вивченого за ІІ семестр» (тестові завдання)

1.     Вкажіть правильне визначення фразеологізмів

      А) це словосполучення з переносним значенням;

Б) це речення з переносним значенням;

В) це сполуки слів, які є одним членом речення;

           Г) це стійкі сполучення слів,  які за лексичним   значенням дорівнюють одному  слову (словосполученню).

2.     Вкажіть правильне твердження

А) Лексичне значення фразеологізмів можна дізнатися у тлумачному словнику.

Б) Фразеологізм є одним членом речення.

В) У фразеологізмах одне слово можна замінити іншим або вилучити його.

Г) Фразеологізми найчастіше використовуються у художньому і офіційно-діловому стилях.

3.     Вкажіть фразеологізм, який означає дуже давно

        А) за царя Гороха;                   Б) за тридев’ять земель;

В) у тридесятому царстві;      В) одна нога тут, а друга там.

4.     Вкажіть правильне значення фразеологізму народитися в сорочці     А) народитися швидко;     Б) бути щасливим;

В) бути здоровим;              Г) бути розумним.

5.Вкажіть фразеологізм, джерелом якого є народна мова

А) манна небесна;             Б) молочні ріки;     
В) терновий вінок;            Г) гнути спину.

6.Вкажіть фразеологізм, джерелом якого є усна народна творчість

     А) за тридев’ять земель;        Б) закласти фундамент;

В) заварити кашу;                   Г) святе сімейство

7.Спосіб творення, коли до твірної основи додається суфікс, називається:

    А) суфіксальний;                    Б) префіксальний;

    В) префіксально-суфіксальний;   Г) безафіксний.

8.  Виберіть рядок, у якому всі слова утворені префіксальним способом:

    А) вічноюний, черговий, добраніч;

    Б) лісник, щоденник, Затуливітер;

    В) загадка, супутник, перекотиполе;

    Г) написати, передумати, зачитати.

9. Способом складання утворено всі  слова рядка:

    А) зорепад, прибічник, пісняр;

    Б) контрудар, пустоцвіт, листопад;

    В) ТЮЗ, краєзнавець, вітровій;

    Г) щиросердний, чорнобривці, подорожник.

10. Слово перекотиполе  утворено:

    А) префіксальним способом;

    Б) префіксально-суфіксальним способом;

    В) способом складання;

    Г) суфіксальним.

11. Зробіть словотвірний розбір слів: Вінниччина, подорожник
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити П.26-27

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ ДО 14.05.

10.05.2022 рік (вівторок)
Українська мова
Шановні учні та учениці! Сьогодні на уроці ми пригадаємо схему словотвірного розбору, будемо розбирати слова за зразком.
ТЕМА УРОКУ :
« Словотвірний розбір слова»

1. «Продовж речення»
*Змінювання слова – це…
*Афікси – це…
*Основні способи словотворення – це…
2. Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)
3. Робота з підручником

- пригадай правило стор.72;

- опрацюй схему словотвірного розбору стор.73;

- ознайомся зі зразком розбору стор. 73-74;
- виконай письмово вправу 161 (ІІ).
3.Подивись відео до уроку, запам
ятайти побачене
https://www.youtube.com/watch?v=VYimFFAXlVg

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- знати правило П.19;
- розібрати слова (словотвірний розбір слова) : м’ячик,  підвіконня,дощик,безмежний,молоковоз,мідний,
землячка.

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 13.05.

6-Б клас
10.05.2022 рік (вівторок)
Українська література

6-А клас
12.05.2022 рік (четвер)
Українська література
ВІТАЮ! Сьогодні на уроці ви познайомитеся з унікальним письменником  – Павлом  Глазовим і з його гуморесками.
Тема уроку : « Павло Глазовий. Знайомство з письменником. Гуморески»
1. Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
2. Познайомтеся з письменником,запишіть у зошит найголовніше
https://www.youtube.com/watch?v=nWSmaWO2lNA
3. Робота з підручником
- прочитайте й запам’ятайте стор. 229-230;
- прочитайте гуморески стор. 230-232.

4.Дайте усну відповідь  на запитання
- Яка гумореска і чому вам сподобалась?
- Що об’єднує всі ці гуморески?
- Які вади висміює автор?
- Який засіб використовує Глазовий,щоб створити комічний ефект?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Знати конспект.

2) Вивчити напамять одну з  гуморесок  П. Глазового

ВІДЕО НАДІШЛІТЬ МЕНІ НА ПОШТУ ДО 14.05.

 

 

09.05.2022 рік (понеділок)

Українська мова

ЛЮБІ ДІТИ! Сьогодні на уроці ми повторимо з вами основні способи словотворення.
Тема уроку
: « Основні способи словотворення»

1.Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)
2.  Робота над відео

-зіграйте(усно) в ігру «Вірю - не вірю»;
–напишіть словниковий диктант;
-пригадайте правило

 https://www.youtube.com/watch?v=STLvrrUiccE

3.Робота з підручником
– опрацюйте теоретичний матеріал стор.68-69;
–попрацюйте з таблицею стор.70;
-виконайте письмово вправу 149.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- знати правило;

    – виконати вправу 156.

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 11.05.


6-А клас
06.05.2022 рік (п’ятниця)

Українська література

6-Б клас
05.05.2022 рік (четвер)

Українська література

Шановні діти! Сьогодні на уроці ви познайомитеся з унікальним явищем в українській культурі-співомовками.
ТЕМА УРОКУ :
« С.Руданський «Запорожці у короля»»

1.Робота в зошиті(число,класна робота)

Перевір себе! (письмово)
1.Продовж речення
Степан Васильович Руданський народився
У семінарії Руданський…
Проти волі батька вступив до…
З українськими письменниками поет познайомився…
Ще зі студентських часів…

2.Літературна гра «Так чи ні» за співомовкою  «Добре торгувалось»

1. Мужик ходив по крамницях та шукав дьоготь.
2. Із головного героя співомовки вирішили покепкувати інші мужики.

 3. Купці сказали, що в крамниці продається масло, а не дьоготь.
 4. Купці сказали, що продаються тут дурні.
5. Мужик відзначив, що торгівля йшла гарно, бо на продаж лише два дурні зосталися.

Запам’ятайте!

Співомовки дуже дотепні,мають динамічний сюжет.У них використовуються різноманітні художні засоби: діалоги,порівняння,метафори,епітети,гіперболи,прислів’я,приказки,незвичні мовні звороти-анафору,тавтологію,інверсію та інші.У творах Руданського відтворено суспільній побутові відносини в Україні.Герой  майже кожної співомовки-проста людина- селянин чи козак,яка розумна,дотепна,поводиться гідно,може себе захистити від підступності.Співомовки написані на сюжети українських фольклорних творів,які письменник почав збирати ще студентом духовної семінарії. Читаючи співомовки Степана Руданського, можна помітити, що речення в них побудовані своєрідно. Це зумовлено порушенням звичного нам прямого

порядку слів.

2. Робота з підручником(прочитайте  співомовку С.Руданського « Запорожці у короля»( стор.227))

3.Дайте усну відповідь на питання
1)Яка риса вдачі козаків проявилася під час спілкування з королем? Чи імпонує вона тобі?

2)Як ви розумієте,що означає мати почуття власної гідності?Чи були такими козаки?

4. Запишіть тему,ідею,основну думку  співомовки “Запорожці у короля” 
Тема : зображення приїзду козаків до польського короля, їх шаноблива зустріч.

Ідея : возвеличення мужності, кмітливості козаків, вміння бути дипломатичними.

Основна думка : у подібній ситуації поважають і цінують тих (козаків), кого побоюються.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- знати конспект;
- повторити літературні поняття(співомовка,інверсія)
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 08.05.

04.05.2022 рік (середа)

Українська мова

Любі діти! Сьогодні у вас самостійна робота з теми  «Фразеологія».

1.     Робота з підручником

- повторіть П.15,16

2.     Виконайте самостійну роботу
1)Спишіть
пояснивши значення кожного з фразеологізмів, дібрати фразеологізми-антоніми. Записати в зошит.

1. За тридев’ять земель  (під самим носом). 2. Хоч у вухо бгай (хоч кілок на голові теши; хоч черепком вухо ріж). 3. Вивести кінці (сховати кінці у воду). 4. Пороху не вигадає (не винайде) (не в тім’я битий). 5. Не видавиш слова (проворний на язик; язик без кісток) 6. Не викурити й ладаном (не заманити й калачем).

    Для довідок. 1. Дуже далеко. 2. Про того, хто лагідний, покірний, податли

    вий. 3. З’ясувати щось. 4. Про того, хто позбавлений кмітливості, розумово

    обмежений. 5.  Про того, хто мовчазний, небалакучий. 6. Не можна

  позбутися, вигнати.
2)Скласти та записати речення з фразеологізмами  ні сіло ні впало, каламутити воду, крутити носом.

3)Лінгвістична гра «Третє зайве»

Закресліть «третє зайве», відповідь обґрунтуйте.

Птах високого польоту, висока трава, не покладати рук.

Бути на сьомому небі, обминати гострі кути, читати газету.

Давати хропака, писати твір, накивати п’ятами.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити правило стор.63-64

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ ДО 06.05.



03.05.2022 рік (вівторок)

Українська мова
ДІТИ! Сьогодні будемо  повторювати джерела української фразеології.

1.     Робота з підручником
- опрацюйте теоретичний матеріал стор.55-56;

        – попрацюйте над таблицею стор.59;
        - виконайте усно вправу 135.
2.Робота в зошиті (число ,класна робота)
Заповніть таблицю (напишіть фразеологізм або його значення,поясніть джерело походження  фразеологізмів)

Точити теревені

базікати,безпредметно говорити

 

ледарювати, нічого не робити

Мокрим рядном накрити

 

 

про людину, яка соромиться ганебного вчинку

Побити горшки

 

 

задаватися

Задніх пасти

бути останнім, відставати в чомусь

Передати куті меду

 

Залити сала за шкуру

 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)Знати правило
2)
Лінгвістична гра «Третє зайве»

Закресліть «третє зайве», відповідь обґрунтуйте

Сон бере, носом клює, прозора вода.

Слухати вчителя, намотати на вус, мов у рот води набрати.

Викинути з голови, нашептати бабусі, дерти кирпу.

Давати наганяй, витикати носа, брати  участь.

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 05.05.

 6-Б клас

03.05.2022 рік (вівторок)
Українська література

6-А клас

05.05.2022 рік (четвер)
Українська література
Вітаю Вас на уроці української літератури!Сьогодні хочу познайомити Вас зі Степаном Руданським і його співомовками.
Тема уроку : « С.Руданський – унікальне явище у світовому письменстві. Співомовки»

1.Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)
2.Познайомтеся з поетом

https://www.youtube.com/watch?v=lOJLXm1SsHE
3.Робота з підручником
- прочитайте і законспектуйте стор.223-224
4. Робота у літературознавчому словничку
-запишіть літературні поняття стор.224

Співомовка – це…
Гумореска – це…

Інверсія- це…

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

-знати конспект;

- прочитати стор.225;

-відповісти усно на запитання стор.225 (2-5)
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 06.05.

 


02.05.2022 рік (понеділок)

Українська мова

ВІТАЮ! Сьогодні ми узагальнимо ваші знання з фразеології.
ТЕМА УРОКУ :
« Узагальнення вивченого за рік з фразеології»

1.Робота з підручником
- опрацюйте П.15;
- виконайте усно вправу 126.

2. Подивіться відео до уроку,пригадайте правила
https://www.youtube.com/watch?v=HFnXUTeDggA

3. Робота в зошиті
- запишіть число,класна робота,тему нашого уроку;
- виконайте вправу 130.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- знати правила;

- розгляньте малюнок, поясни значення фразеологізмів


РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 04.05.



6-А клас
29.04.2022 рік (п
ятниця)

Українська література

6-Б клас
28.04.2022 рік (четвер)

Українська література

ВІТАЮ! Сьогодні на уроці ми познайомимося з байками Леоніда Глібова і проаналізуємо їх.

Тема уроку : « Л. Глібов. Байки»

1.Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)
Запам
ятайте!
Байка - ц
е дуже давній жанр. Він з'явився в часи античності. Його засновник – легендарний грек Езоп. В Україні байка з’явилася в XVІІст. у шкільних підручниках риторики та поетики (автори Ф. Прокопович, Г. Коптський ), трапляється чимало байок, що мали навчальне призначення. Нове слово було мовлено у ХІХ ст. байкарями П. Гулаком-Артемовським, Є. Гребінкою і особливо Л. Глібовим.  Структура (будова)  байки не змінилася: вона складається з двох частин – оповіді (тут розгортаються події) та моралі (тут автор робить повчальні висновки).

2.Прослухайте аудіо записи байок Л.Глібова

1https://www.youtube.com/watch?v=QLXyrh1Jk4E
2https://www.youtube.com/watch?v=u2zb7necqDc

3https://www.youtube.com/watch?v=wJx_2ADmNfo
    3.Дайте відповіді на питання (підручник,стор.219(3,4);стор.221(4,5);стор.222(3))

4. Аналіз байки «Щука»

Автор – Леонід Глібов

Рік написання – 1858

Жанр – байка

Тема “Щука”: зображення суду (його несправедливість і залежність від панівних класів ) над Щукою, яка здійснювала різноманітну шкоду в ставку його жителям і отримала вирок повернутися знову в річку.

Ідея “Щука”: засудження дій судочинства, їхня легковажність, безглуздість, а через образ Лисиці – підступності, хитрості, хабарництва.

Основна думка: «Як не мудрують, а правди ніде Кінців не можна поховати …».

Мораль “Щука”: Судді зобов’язані діяти відповідно до законодавства, а не підтримувати зацікавлену ​​особу ( Лисицю). Глібов засуджує хабарництво, несправедливість, лицемірство.

Художні засоби:

Епітети -добрячий; нікчемна; плохий;

Зменшувально-пестливі слова – стареньких; мокренькі;  частенько; темненько; сотеньку; карасиків;

Фразеологізми – «Катюзі… буде по заслузі»; «Як не мудруй, а правди ніде діти»; «Кінців не можна приховать»; «Річ держать».
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Знати конспект.
2.Проаналізуйте байку Глібова (на вибір)

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ ДО 30.04.


27.04.2022 рік (середа)
Українська мова

Шановні учні та учениці! Сьогодні будемо продовжувати повторювати тему «Лексикологія»

1.     Робота в зошиті

Двадцять сьоме квітня

Класна робота

2.     Робота з підручником

- повторіть правило стор.29;

- опрацюйте П.10;
- виконайте вправу 87.

3.     Подивіться відео до уроку,пригадайте правила,виконайте завдання з відео(на вибір)
https://www.youtube.com/watch?v=fWRiEFtajc4
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Знати правила

2) Виконайте усно вправи 74,101(3)

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ  ДО 30.04.


26.04.2022 рік (вівторок)

Українська мова

Шановні діти! Сьогодні ми узагальнимо ваші знання з лексикології.

Тема уроку : « Узагальнення вивченого за рік з лексикології»

1.     Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)

2.Робота з підручником

- пригадайте правило стор.29,31,33,40;

- виконайте вправу 83,91(І)

3.«Філологічний баскетбол»(дайте усну відповідь на питання)

-Що вивчає лексикологія?

-Що таке лексика?

-На які групи поділяється лексика української мови з погляду її походження?

-Що таке незапозичені слова? На які групи вони поділяються?

-Що таке запозичені слова (слова іншомовного походження)?

-Що таке активна лексика української мови?

- Які слова належать до активної лексики?

-Що таке пасивна лексика?

- Які слова належать до пасивної лексики?

- Що таке історизми (архаїзми, неологізми)?

- Що таке загальновживана лексика?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Повторити правила.
2)Розгадати кросворд стор.43

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 28.04.

6-Б клас
26.04.2022 рік (вівторок)
Українська література

6-А клас

28.04.2022 рік (четвер)
Українська література

ВІТАЮ ВАС НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ!Сьогодні хочу вас познайомити з Л.Глібовим і його байками.

Тема уроку : « Леонід Глібов – визначний український байкар. Байки»
1. Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)

2. Познайомтеся з байкарем

https://www.youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs
3. Робота з підручником
- прочитайте і законспектуйте стор. 216-217.
4.Робота у літературознавчому словничку

-запишіть  літературні понятті (гумор,сатира,байка,алегорія) стор.217-218.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Знати конспект,літературні поняття,прочитати байки Глібова(стор.218-222)

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 29.04.


25.04.2022 рік (понеділок)

Українська мова

Шановні учні та учениці! Сьогодні на уроці ми напишемо контрольний докладний переказ  художнього тексту  розповідного характеру з елементами опису природи.
1.Робота в зошиті

Двадцять п’яте квітня

Контрольний переказ

Барвінок

2.Опрацюйте памятку «Як писати переказ»

1.Не відволікайтеся під час прослуховування тексту; слухайте уважно, максимально зосередившись на читанні вчителя.

2. Під час першого прослуховування тексту намагайтеся уявити почуте в образах, а також час і місце, про які йдеться.

3. Після першого прослуховування тексту намагайтеся згадати, з яких за змістом частин він складається (частини співвідносні з абзацами) і в якій послідовності розгортаються події чи йде виклад думок.

4. Під час повторного читання не намагайтеся записати абсолютно все чи майже все почуте в чернетку, краще занотовуйте ключові слова, словосполучення чи невеликі речення, дати й власні назви.
5. Написавши переказ у чернетці, уважно прочитайте й відредагуйте його .
6. Уважно перепишіть редагований текст начисто.

7. Перевірте чистовий варіант переказу.

Текст для написання переказу

 https://www.youtube.com/watch?v=PWAwcfb_RVw

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пригадайте стилі мовлення


РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 28.04.

 

6-А клас
22.04.2022рік(п’ятниця)
Українська література

6-Б клас
21.04.2022 рік(четвер)
Українська література

Шановні хлопці та дівчата! Сьогодні у нас контрольна робота з теми «Пригоди і романтика». Бажаю успіхів!
1. Робота в зошиті
Двадцять перше квітня
Контрольна робота № 5 з теми «Пригоди і романтика» (тести)

1.Чим загрожувало Землі нашестя синьомордиків?

а) вони хотіли знищити людство та стати господарями на планеті Земля;

б) вони хотіли заразити усіх людей вірусом страху і зробити з них рабів, з’їсти всіх комах на Землі;

в) вони хотіли заразити всіх людей вірусом жадібності, щоб усі боялися синьомордиків та віддавали їм коштовності.

2.Хто виявився керівником ТТБ:

а) батьки Клима;

б) сусід Сашко Смик;

в) бабуся Соломія.

3.На кого були схожі нові друзі Клима?

а) на Свиню та Ведмедя;

б) на Зайця та Жука;

в) на Собаку та Кота?

4.Що було найбільшими ласощами для синьомордиків?

а) комахи та метелики;

б) варення бабусі Солі;

в) пиріжки та цукерки.

5.Бабуся Соломія (персонаж твору Лесі Воронини «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»., прибиральниця у банку, створила

 А сучасну швабру;       Б машину часу;

В космічний корабельГ сонячну батарею

6.Як називали у селі бабусю Митька?

а) Демидівна;  б) Дмитрівна;  в) Степанівна.

7.Чому, за словами Василя, село називалося Юрківкою?

а) бо переважна більшість жителів мала ім’я Юрій;

б) бо першого жителя селища звали саме Юрко;

в) бо тут мешкає чудовисько Юрського періоду.

8.Чому Сашка називали кактусом? за повістю Л.Ворониної «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»:

а) бо він колекціонував кактуси;

б) бо він був жорстокий і «колючий» як той кактус;

в) бо його волосся стирчало на всі боки.

9.Де ховала бабуся Клима ключі до розгадки таємниці синьомордиків?

а) у горщику з квітами;

б) на кухні серед круп;

в) серед іграшок онука.

10.Як Клим опинився у ТТБ?

а) його запросили однокласники;

б) він провалився під люк;

в) метелик приніс йому запрошення.

11.Як діяли комахи на синьомордиків?

а) вони помирали, наївшись досхочу;

б) наївшись, синьомордики одразу хотіли поспати;

в) вони перетворювалися на звичайнісіньких жаб.

12. Запишіть елементи сюжету повісті Лесі Воронини «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити літературні поняття(оповідання,повість,сюжет)

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 23.04.


19.04.2022 рік(вівторок)
20.04.2022 рік(середа)
Українська мова
Вітаю!Сьогодні ми з вами підготуємося і напишемо контрольну роботу з мовної теми «Займенник»

1.     Пригадайте вивчене вами  про займенник,виконайте усно завдання з відео
https://www.youtube.com/watch?v=QvKvlswI4UQ

2.Робота з підручником

- повторіть П.58-61;

-попрацюйте над таблицями стор.214,217-219,222-224.
3.Робота в зошиті

Девятнадцяте квітня

Контрольна робота № 7 з мовної теми «Займенник»(комбінована робота)

4.Виконайте контрольну роботу
1.Правильно написано особові займенники в рядку:

а)  хто, ти, ми;

б) я,ви, вони;

в) що, себе, ви

2.          У якому реченні ужито зворотний займенник:

а) Вона була чарівна.

б) Милувалась собою весна.

в) На нього сіла муха.

3.  Дайте відповідь на запитання: чим відрізняються питальні займенники від відносних? 

4.          Правильно написано заперечні займенники в рядку:

а) щось, ніщо, мій;

б) нікого, свій, ваш;

в) ніщо, ніякий, ніскільки;

5.          Правильно написано неозначені займенники в рядку:

а) ні що, ніхто, будь хто;

б) десь, хто-небудь, аби до кого;

в) казна що, десь, будь що;

6.         За допомогою чого утворюються заперечні займенники?

7.          Запишіть правильно присвійний займенник у реченні

Небо квіти пригортає до (свій)чола. (В. Китайгородський).

8.         Провідміняйте вказівний займенник середнього роду

9.         Складіть речення з означальним займенником – інша-

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконайте завдання для самоперевірки стор.227.
Роботу надішліть мені на пошту до 22.04.


6-Б клас
19.04.2022 рік(вівторок)
Українська література
6-А клас
21.04.2022рік(четвер)
Українська література
Шановні діти! Сьогодні у вас самостійна робота за твором Лесі Вороніної «Таємне товариство боягузів,або засіб від переляку№9»
1.Робота в зошиті
Девятнадцяте квітня
Класна робота
Самостійна робота

І.
Гра «Упізнай героя».

1) «Винахідниця, яка створила машину часу й приготувала протиотруту від вірусу страху».
2) «… засмага на їхніх обличчях була така густа, що вони стали схожими на кочівників пустелі — берберів».

3) «… Одного дня звичайнісінький хлопець, життя якого досі було похмурим і буденним, захворів».

4) «… Один із хлопців — кругловидий, зі смішними, довгими, мов у зайця передніми зубами. А другий, чорнявий, з чорними як смола очима й густими насупленими бровами».

5) «… У великому басейні, встеленому водоростями й лататтям, у зручних кріслах сиділи дивовижні створіння».

6) «Він завжди понад усе любив гроші і владу. Після літніх канікул він не вилазив із салону ігрових автоматів — програвав щодня купу грошей…»

ІІ. Складіть сенкан до слова родина
  Нагадую!

     Перший рядок – тема (іменник).

Другий – опис теми (два прикметники).

Третій – називає дію, пов'язану з темою, складається з трьох дієслів.

Четвертий рядок – фраза з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.

ІІІ. Продовж речення

1) Боягуз у творі…
2) Супергерой твору…
3) До складу родини Джур…
4) Друзі Клима…

5) Клим мав ворогів…

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до контрольної роботи за твором Я.Стельмаха, Лесі Вороніної.

Роботу надішліть мені на пошту до 22.04.


18.04.2022рік(понеділок)

Українська мова

ДІТИ! Сьогодні на уроці  ми напишемо з вами контрольний диктант.

1.Робота в зошиті
Вісімнадцяте квітня

Контрольний диктант

Вдячність

2.Прослухайте  диктант
https://www.youtube.com/watch?v=3YPzQ1D0shs

3.Напишіть диктант
4.Перевірте диктант

      Домашнє завдання
Підготуйтеся до контрольної роботи
Роботу виконайте до 20.04.

6-А клас
15.04.2022рік(п’ятниця)
Українська література
6-Б клас
14.04.2022рік(четвер)
Українська література

Вітаю! Сьогодні  на уроці ми розкриємо поняття фантастична, романтична, багатоепізодна повість.

Тема уроку:  «Леся Воронина.  «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична, багатоепізодна, повість»

1.Робота в зошиті(число,класна робота)
Перевір себе! (за повістю Л.Вороніної)

-         З якими вигаданими персонажами познайомився Клим у прочитаних вами розділах?

-         Де відбувався бенкет космічних прибульців?

-         Як описує їх автор?

-         Які нові випробування довелося пережити головному героєві повісті?

2.Робота в літературознавчому словничку

Фантастична повість описує вигадане,але умовно можлива подія чи явище,що спонукає задуматися про важливі проблеми стосунків людини і навколишнього світу.
Романтична повість – це епічний твір середнього розміру,у якому зображуються героїчні вчинки романтичного героя.

Багатоепізодна повість – повість,у якій кожний новий розділ має свій сюжет.

3.Заповніть таблицю

Фантастичні елементи в повісті

Романтичні елементи в повісті

 

 

 

 

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Доведіть,що повість Л.Вороніної  є багатоепізодною
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 17.04.



13.04.2022рік(середа)

Українська мова

Шановні учні та учениці!Сьогодні ми будемо знаходити й виправляти помилки при  написанні займенників; розвивати орфографічні вміння правопису займенників разом, через дефіс й окремо.

І.Робота з підручником
-пригадайте правила (стор.210,217,220)
-попрацюйте з таблицями(стор.211,214,218,219)
ІІ.Робота в зошиті
Тринадцяте квітня
 Класна робота
Тренувальні вправи

1)З'ясуйте групу за значенням і відмінок займенників
Кого, скількох, чия, чому, чийому, ким, котрого.
2) Вибірково-розподільний  диктант (виписати спочатку заперечні займенники, потім — неозначені)

Дещо, абичий, ніщо, хто-небудь, нічий, ніскільки, будь-який, нікого, чийсь, нікотрий, якийсь, хтозна-що.
3) Записати займенники за алфавітом, виправляючи, де треба, допущені  орфографічні     помилки

Де-який, хтозна в кому, будь-заким, ніскільки, аби-який, абихто, щонебудь, нізчим, скількись, девчому, з чимось, казнащо, де-що, хто зна-який, нівякому, абищо, нічий.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Повторити П. 58-61.
2.Виконати вправу 487.
Роботу надішліть до 15.04.

6-Б клас
12.04.2022рік(вівторок)
6-А клас
14.04.2022рік(четвер)
Українська література

ЛЮБІ ДІТИ! Сьогодні на уроці будемо розвивати навички характеристики образів, поглиблювати вміння висловлювати власні думки та враження.
ТЕМА УРОКУ:
«Клим Джура-рятівник світу»
1.Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
2.Пригадайте  твір Лесі Вороніної «Таємне Товариство боягузів…»
2.Складання асоціативного куща до образу Клима
(доповни кущ)

3. Надання  характеристики герою

Прізвище, ім’я та по батькові персонажа

Джура Клим Миколайович

Місце проживання

У звичайному місті, у звичайному будинку

Вік

Середній шкільний

Батьки, рідні

Батьки — археологи, часто бувають у далеких відрядженнях; бабуся — скромна прибиральниця в банку, насправді ж — відомий учений-винахідник, рятівник Землі

Риси характеру Клима

Боязливий, потім сміливий, мужній, совісний, винахідливий, кмітливий, любить своїх близьких і всіх людей

Поведінка, вчинки

Спочатку боїться, потім переборює поступово свій страх, радий допомогти, здатний на сміливі вчинки заради порятунку близьких і всієї Землі; виявляє кмітливість

Заняття

Грає на скрипці

Стосунки з однолітками, дорослими, рідними

Спочатку — не впевнений у собі, боязкий, не може дати відсіч; рідних любить, поважає, робить усе заради них

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Продовжіть речення:

-Мені Клим сподобався,тому що…
-Клим Джура мені не сподобався,тому що…

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ ДО 16.04.


11.04.2022 рік-12.04.2022рік
Українська мова

ВІТАЮ ! Сьогодні ми будемо з вами утворювати та правильно писати займенники.
ТЕМА УРОКУ: «Правопис займенників(разом,окремо,через дефіс)»
1. Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
2. Подивіться відео до уроку,запам’ятайте інформацію, виконайте завдання з відео(12б.)

https://www.youtube.com/watch?v=vepnkDExTok
3.Робота з підручником
- опрацюйте теоретичний матеріал підручника(П.61);
- попрацюйте з таблицею (стор.226);
 - виконайте тренувальні вправи 524,525(
8б.)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)Знати П.61.
2)Виконайте вправу 526(2)
(4б.)


РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 14.04.

6-А клас
08.04.2022рік(п’ятниця)
Українська література
6-Б клас
07.04.2022рік(четвер)
Українська література

ДІТИ! Родина дуже важлива у житті кожної людини. Родина — це наш маленький світ, у якому все зрозуміле, дороге. Це любов, взаємоповага, допомога і турбота. І саме такою є родина Климка Джури.

ТЕМА УРОКУ: «Леся Вороніна «Таємне товариство боягузів».Родина Климка Джури»
1.Перевір себе! (усно)

 Головний герой повісті, яку ми вчимо…
Бабусю Клима звали…
Вона працювала…
Скорочена назва організації, до якої потрапив Клим…
Кличка собаки, що охороняв банк…
 
Батьки Клима працювали у…
2. Робота у зошиті(число,класна робота,тема уроку)
Запиши і запам’ятай!


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

-знати конспект;
-пройдіть тест

Код доступу 1230480
використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua


ПРОЙДІТЬ ТЕСТ ДО 11.04.

 

                06.04.2022рік(середа)
                         Українська мова

                                УЧНІ ТА УЧЕНИЦІ!
  Сьогодні ми будемо вчитися правильно відмінювати займенники.

ТЕМУ УРОКУ : «Відмінювання займенників»

1.     Подивіться відео до уроку,пригадайте ці  правила,виконайте усно всі завдання з відео
https://www.youtube.com/watch?v=KG-3JGegGAI

2.     Робота з підручником

-повторіть П.60;
-попрацюйте з таблицями(стор.218-219,221-224);

-виконайте усно вправу 513;
-виконайте письмово вправи 500,516.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
-знати правило;
-провідміняйте займенники САМ,САМА

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ ДО 09.04.
.


6-Б клас
05.04.2022 рік(вівторок)
Українська література

6-А клас
07.04.2022 рік(четвер)
Українська література

Любі діти! Сьогодні ми продовжимо знайомитися з твором Лесі Вороніної «Таємне товариство боягузів»
Тема уроку:
« Леся Вороніна «Таємне товариство боягузів». Сюжет і композиція»

1.Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
Запишіть і запам’ятайте!
Жанр – повість (науково-фантастична)

Рід – епос

Тема – Людина, яка здолала свій страх, може перемогти наймогутніших ворогів.
Ідея – не потрібно боятися складних ситуацій, рідні люди не залишать ніколи тебе у біді, потрібно знати своє коріння і й любити своїх рідних.

Головна думка – заклик поважати своїх батьків, бабусів і дідусів, адже родина – це одна з найбільших цінностей у житті людини.

Експозиція: Знайомство з Климом та його родиною. Розповідь Клима про його заклятого ворога — Кактуса.

Зав’язка: Клим потрапляє до секретної лабораторії ТТБ та обіцяє виконувати завдання

Розвиток дії: Клим випробовує на собі «ліки» від страху.  Він виконує завдання бабусі, лікується від страху, змагається із синьомордом, за допомогою “машини часу” переноситься до єгипетської піраміди

Кульмінація –  синьоморди висаджуються на Землю

Розв’язка – Битва з Синьомордиками, збирання мух проти них. Клим відправляє синьомордиків додому та наказом більше ніколи не повертатися.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1)Знати конспект уроку.
2)Дочитати повість Лесі Вороніної «Таємне товариство боягузів»
3)Виконай усно завдання «Ти-творча особистість»,стор.211.

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 07.04-6-Б клас,08.04-6-А клас


04.04.2022 рік-05.04.2022рік
Українська мова

ВІТАЮ! Сьогодні ми будемо з вами вчитися правильно відмінювати займенники.
Тема уроку: «Відмінювання займенників»
1.Робота в зошиті
(число,класна робота,тема уроку)
2. Подивіться відео до уроку,запам
ятайте правило,виконайте усно завдання з відео

https://www.youtube.com/watch?v=iCCmi1SAgxk
3.Робота з підручником
- прочитайте і запам’ятайте правило стор. 217, 225;
- розгляньте таблицю стор. 218-219; 221-224;
- виконайте усно вправу 501(І),511;
- виконайте письмово вправу 503,508.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- знати П.60;
- пройти тест

Код доступу 3543693

використовуйте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 07.04.


6-А клас
01.04.2022 рік(п’ятниця)
Українська література
6-Б клас
31.03.2022 рік(четвер)
Українська література

ДІТИ!Сьогодні на уроці ви познайомитеся з життям і творчістю сучасної письменниці  Лесі  Вороніною та її пригодницько-фантастичною повістю « Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9»
Тема уроку: « Життя і творчість Лесі Вороніної. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9»»

1.Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
2. Подивіться відео до уроку,запишіть біографію письменниці

https://www.youtube.com/watch?v=MQy-jyjnsDk

3. Робота з підручником

- прочитайте стор.194-195;
- дайте усну відповідь на за
питання стор.196(І,ІІ).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- знати конспект;
- прочитати твір Лесі Вороніної стор.196-205;
- дайте усну відповідь на запитання стор.200.

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 03.04.



30.03.2022 рік(середа)
Українська мова

Шановні мої учні та учениці!Сьогодні ми з вами повторимо і поглибимо одержані в попередніх класах знання  про діалог.

ТЕМА УРОКУ : «Розвиток мовлення. Діалог»
1. Робота в зошиті
Тридцяте березня
Класна робота
Розвиток мовлення
Діалог

2. Усна бесіда

1)  Що  називається  діалогом?
2)  А що  таке  репліка?

3)  Що  таке монолог?
3.Словникова робота
Діалог
– (від
  грецької  dialogos – розмова,  бесіда) – розмова  двох осіб.  Він  складається  з  реплік  (запитань  і  відповідей  або  повідомлення).

Репліка-це  кожне  окреме  висловлювання  учасників  діалогу.

Монолог-це спосіб побудови мови,при якому мовець у формі роздуму передає свій душевний стан.
4.Робота з підручником
- опрацюйте П.60-61;
- виконайте усно вправи 532,533,письмово 535.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти й записати діалог(12-14 реплік) на тему:« Для чого потрібен Інтернет?»


РОБОТУ НАДІШЛІТЬ МЕНІ НА ПОШТУ ДО 01.04.

6-Б клас
29.03.2022 рік(вівторок)
Українська література

     6-А клас
31.03.2022 рік(четвер)
Українська література

ЛЮБІ ДІТИ!Сьогодні у нас узагальнюючий урок за повістю Я.Стельмаха «Митькозавр із Юрківки…»

1.Згадай твір Я.Стельмаха

https://www.youtube.com/watch?v=Wla_-xh_8og

2.Робота з підручником
-пригадай біографію письменника стор.178;
-дай усну відповідь на запитання стор.193;

-виконай усно завдання «Збагачуй своє мовлення» стор.187-188.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройдіть тест за твором Я.Стельмаха

Код доступу 5452063
використовуйте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 02.04.

29.03.2022 рік(вівторок)
Українська мова

ДІТИ! Рада вас вітати на уроці. Сьогодні будемо  продовжувати вивчати займенник і намагатися знаходити цю частину мови в реченнях.

ТЕМА УРОКУ: «Розряди займенників за значенням»
1.Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
2.Робота з підручником

-повторіть П.58;
-опрацюйте таблицю стор.214;

 3.Виконайте тренувальні вправи

І.Випишіть займенники, назвіть, до якого розряду за значеннями належить кожен із них

Я з тої дивної країни, що має бозна-скільки літ, країни сонця — України, яка дивує й досі світ. (О. Довгий) Дехто в метушні і не помітив, що не та пора і ми не ті. (Б. Олійник) Усяк до чого-небудь вдався. (Л. Глібов) Дід Карпенко ходить щонеділі у степу шукати бозна й що. (Л. Костенко)

ІІ.Замініть іменники, які повторюються, займенниками

Я дивлюсь у вікно. За вікном вирує віхола. Вітер підхоплює сніг і кидає сніг прямо в шибку. Я бачу паркан, біля паркана сидить кудлатий пес. Пес тремтить від пронизливого вітру.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
-Вивчити теоретичний матеріал.
-Виписати з художньої літератури 6 речень з займенниками,надписати над займенником його розряд.
РОБОТУ НАДІШЛІТЬ НА МОЮ ПОШТУ ДО 31.03.


28.03.2022 рік(понеділок)
Українська мова

ДІТИ!
Сьогодні на уроці ви поглибите свої знання  про займенник як частину мови.

ТЕМА УРОКУ: «Займенник як частина мови»
Це цікаво!
Раніше в граматиці існувала тільки  частина мови, яка називалася „ІМЕНА”. Вона об’єднувала іменники, прикметники й числівники. Займенник замінював так звані „імена”, тому його так і назвали ЗАЙМЕННИК, тобто „замість імені”.
1. Робота з підручником
- прочитайте статтю стор.209;
- запам’ятайте правило(П.58);
- виконайте усно вправу 485.

2. Подивіться відео до уроку,запам’ятайте нову для вас інформацію
https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Знати правило
2.Пройти тест
Код доступу 4890221
використовуйте цей код,
відкривши посилання

join.naurok.ua

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 30.03.




6-А клас

25.03.2022рік(п’ятниця)
Українська література

6-Б клас

24.03.2022рік (четвер)
Українська література

ДІТИ! Сьогодні у нас урок розвитку мовлення, на якому ви будете висловлювати свої думки, міркувати.
1.Робота в зошиті
Двадцять четверте березня
Розвиток мовлення
Есе
Справжній друг-який він? (за твором Я.Стельмаха « Митькозавр із Юрківки,або Химера лісового озера»)
2. Опрацюйте інформацію(пригадайте)
Есе
 – самостійна творча письмова робота, прикметною ознакою якої є особистісний характер сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна композиція, невимушеність та емоційність викладу.
3.Напишіть есе на чернетці
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перепишіть есе у зошит
РОБОТУ НАДІШЛІТЬ ДО 27.03.

 

6-А клас
24.03.2022 рік(четвер)
Українська література
6-Б клас
22.03.2022 рік(вівторок)
Українська література
Шановні учні та учениці! Сьогодні на уроці ми продовжимо характеризувати  вчинки  і поведінку  головних героїв твору Я. Стельмаха.
Тема уроку: «Добре тому жити , хто вміє  дружити»  (за твором Я.Стельмаха «Митькозавр із Юрківки , або Химера лісового озера»)
1. Пригадайте твір
https://www.youtube.com/watch?v=-ymCk1bdQvE
2. Робота в зошиті (число,класна робота,тема уроку)
3.
Гра «Правильний порядок»(Розставте наведені епізоди в правильному порядку)
        1.Похід до бібліотеки

2.Зустріч із Васею

3.Завдання на літо

4.Поїздка до Юрківки

5.Дід Трохим упав у яму

6.Прохання хлопців відпустити їх у село на канікули.

7.Зустріч із бабусею Митька

8.Інформація про погану репутацію озера

9.Сліди невідомої тварини на березі озера
10. Викрадення курки

4.Заповніть  досьє на наших  головних героїв за планом.

1.Ім’я  хлопця
2.Місце проживання
3.Освіта
4. Сім’я 
5.Місце перебування
6.Мета приїзду
7.Улюблені заняття
8.Висновки про характер
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дайте  письмову відповідь на запитання
*Митька й Сергійка ми можемо назвати  справжніми  друзями?
*А чи можемо другом назвати Василя Троша? Чому?
 *Чи мрієш ти мати  таких друзів  як  Митько  та Сергій?
РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 25.03.

23.03.2022 рік (середа)
22.03.2022 рік (вівторок)
Українська мова

ДІТИ!
Сьогодні ми з вами підготуємося і напишемо контрольну роботу з теми «Числівник»
1. Пригадайте вивчене вами про числівник
https://www.youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc

2. Робота з підручником
- повторіть П.54-57;

- виконайте усно 461(І).

3. Робота на окремому аркуші
Двадцять третє березня
Контрольна робота №6 з мовної теми «Числівник як частина мови»(тести)

4.Виконайте тестові завдання

1.Усі слова числівники в рядку:

А.троє,  двійка, одна шоста;

Б. сім, дванадцятеро, двійник;

В.дві сьомі, восьмеро, чотири;

 Г. вперше, подвоїти, десять.
2.Укажіть, у якому рядку всі числівники складені:

А три четвертих, вісімсот, десять, сорок сім

Б четверо, три сьомих, одинадцятеро, шестеро

В сто сорок один, чотириста три, двадцять п'ять, шістсот сім

Г мільярд, тисяча сто, шість, вісімсот
3У якому рядку всі числівники збірні:

А Четверо курчат, восьмеро коней, двійко хлопчиків

Б сім картоплин, одинадцять кілометрів, шестеро хлопців

В чотири метри, вісім кошиків, троє дверей

Г семеро телят, дві подруги, обидві постаті

4. Усі числівники кількісні в рядку:

А. четверо, сім, перший;

Б. двадцять п҆ять, вісімнадцять, один;

В. одинадцятий, шість, одна друга;

 Г. дев҆ятий, тридцять, сорок сім.

5.Збірні числівники поєднуються з усіма іменниками в  рядку:

А. вікна, телята, хлопці;

Б. дівчата, коні, сани;

В. двері,  сусідки,  друзі;

Г. квітки, підручник, кухар.

6.Неправильно утворене словосполучення:

А. четверо братів;

Б. десятеро саней;

В. одинадцятеро курчат;

Г. семеро тіточок.

 

7. Помилку при відмінюванні допущено:

А. чотирьох;

Б. чотирьом;

В. чотирьома;

Г. чотирма.

8. Правильною є відмінкова форма  числівника в  рядку:

А. ста сорока п҆яти;

Б. стам сорокам п҆ятьом ;

В. сто сорок п҆ятьох ;

Г. на стах сорока п҆яти.

 9. Правильною є відмінкова форма  числівника:

А. семистами сорока  сімома ;

Б. семистам сорокам  сімом;

В. сімомстам сорока  семи ;

Г. сьомастами сорока сімома.

10. Помилку допущено у відмінюванні числівника:

А. дев҆ятьмастами шістдесятьма  чотирма;

Б. дев҆ятьомастами шістдесятьома чотирма ;

В. дев҆ятистами   шістдесятьма чотирьома;

Г. дев҆ятьмастами шістдесятьома чотирма.

11.  Помилку допущено у відмінюванні числівника:

А. вісьмомастами дев҆яноста шістьма  ;

Б. пя҆тистам сімдасяти чотирьом ;

В. на шестистах тридцяти  вісьмох ;

Г. чотирьомастами  дев҆яноста  вісьма .

12.   Правильними є всі відмінкові форми, крім:
А
. шістдесяти трьох;

Б. сімдесятьма сьома ;

В. восьмидесятьма чотирма ;

 Г.  на ста сорока.

               ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконайте завдання для самоперевірки(стор.207)

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 24.03.

 21.03.2022 рік (понеділок)

Українська мова
ЛЮБІ ДІТИ! На сьогоднішньому уроці ми  повторимо  з вами вивчений матеріал  про числівник як самостійну частину мови
.

1.Робота в зошиті
Двадцять перше березня
Класна робота
Тренувальні вправи

2. Подивіться відео і згадайте вивчене про числівник
https://www.youtube.com/watch?v=efDMjzg5pc4

 3. Робота з підручником

- повторіть П.54-57;
- виконайте письмово вправи 458(І), 472.

ЗАПАМЯТАЙТЕ !

При відмінюванні складених порядкових числівників відмінюється тільки останній компонент. 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- повторіть правило стор. 204;
- провідміняйте числівник  -дві тисячі триста шістдесят другий -

РОБОТУ ВИКОНАЙТЕ ДО 23.03.

6-А клас
18.03.2022рік(п’ятниця)
Українська література

6-Б клас

17.03.2022рік (четвер)
Українська література

ВІТАЮ!Сьогодні на уроці ми  згадаємо найцікавіші епізоди повісті Я.Стельмаха і будемо розвивати навички аналізу змісту твору , поведінки героїв повісті.
Тема уроку: «
Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера   лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті»
1. Робота в зошиті(число,класна робота,тема уроку)
2. Робота з  відеоматеріалом:

- згадайте біографію письменника;
- запишіть паспорт твору,тему,ідею;
- дайте відповідь на запитання;
- заповніть таблицю

https://www.youtube.com/watch?v=Tvr_MOx1zas

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- дочитайте повість;
- виконайте домашнє завдання з відеоматеріалу(одне на вибір).

РОБОТУ НАДІШЛІТЬ МЕНІ НА ПОШТУ ДО 18.03.-6-Б, до 19.03.-6-А.

 




    


                         

 

Немає коментарів:

Дописати коментар